Τα ράφια οθόνης από χαρτί παίζουν ρόλο στην προβολή του στυλ των προϊόντων και στην προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών στα τερματικά καταστήματα. Για να επιτευχθεί ο σκοπός της προώθησης, γίνονται ένας ισχυρός βοηθός για την προώθηση των προϊόντων. Στη διαδικασία προσαρμογής προϊόντων, οι ιδιοκτήτες των εμπορικών σημάτων συχνά δεν γνωρίζουν πώς να επιλέξουν το πιο οικονομικό, λόγω έλλειψης εμπειρίας. Σήμερα, θα διαδώσω απλά μερικά κοινά λάθη στη διαδικασία προσαρμογής για όλους. Παρακαλώ δώστε προσοχή για να τα αποφύγετε.
Όταν πολλές εταιρείες χρειάζεται να προβάλλουν τα προϊόντα τους στο τερματικό, το πρώτο πράγμα που σκέφτονται είναι τα ράφια οθόνης από σίδερο και ξύλο. Στην πραγματικότητα, κατά την επιλογή υλικών, τα ράφια από χαρτί είναι μικρά και ελαφριά, αποσπώμενα και πτυσσόμενα, και τα μεμονωμένα ράφια οθόνης μπορούν επίσης να συνδυαστούν σε στοίβες. Έχουν πλεονεκτήματα που τα υλικά από σίδερο και ξύλο δεν μπορούν να ταιριάξουν και μπορούν να παρέχουν στους εμπόρους μια ποικιλία δημιουργικών και μοναδικών λύσεων προβολής διαφημιστικών στηριγμάτων, με μεγαλύτερο χώρο δημιουργικής φαντασίας για το εμπορικό σήμα.
Ωστόσο, στη διαδικασία προσαρμογής, λόγω εξατομικευμένου σχεδιασμού και παραγωγής, είναι απαραίτητο να επιλέξετε έναν υπεύθυνο πάροχο υπηρεσιών που επικεντρώνεται στις λεπτομέρειες για να προσαρμόσετε.
Πρώτα απ 'όλα, πρέπει να παρέχουμε βασικές απαιτήσεις (μέγεθος, ποσότητα, εικόνες κ.λπ.) για ράφια από χαρτί, βάσεις οθόνης από χαρτί, χάρτινα κουτιά κ.λπ. σύμφωνα με τα δικά μας προϊόντα. Σχεδιάζουμε και συλλαμβάνουμε λύσεις συσκευασίας με βάση τα δεδομένα του προϊόντος και τις συγκεκριμένες απαιτήσεις που παρέχονται και επανεξετάζουμε και τροποποιούμε πολλαπλές λύσεις επανειλημμένα έως ότου ο ιδιοκτήτης του εμπορικού σήματος είναι ικανοποιημένος.
Η βασική διαδικασία έχει ως εξής:
Ο πελάτης επιλέγει το στυλ → σχεδιάζει μια δομή κατάλληλη για το μέγεθος και το βάρος του προϊόντος → ο πελάτης επιβεβαιώνει το σχέδιο → χρεώνει τέλη απόδειξης, κανονίζει την απόδειξη → επιβεβαιώνει τα δείγματα → υπογράφει συμβόλαια → παράγει χύδην εμπορεύματα.
Πριν από την παραγωγή, όλες οι βάσεις οθόνης παρέχονται πρώτα με αποδόσεις για επιβεβαίωση. Μετά την υπογραφή της σύμβασης αγοράς και πώλησης, η απόδειξη πραγματοποιείται ξανά πριν από την παραγωγή χύδην εμπορευμάτων.
Με ένα τέτοιο σύνολο διαδικασιών, οι δεξιότητες εγγυώνται την αποτελεσματικότητα και αποφεύγουν την εμφάνιση σπατάλης επαναεργασίας που προκαλείται από σφάλματα μετάδοσης πληροφοριών μεταξύ των δύο μερών, κάτι που είναι μια πραγματική κατάσταση win-win.
Τα ράφια οθόνης από χαρτί παίζουν ρόλο στην προβολή του στυλ των προϊόντων και στην προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών στα τερματικά καταστήματα. Για να επιτευχθεί ο σκοπός της προώθησης, γίνονται ένας ισχυρός βοηθός για την προώθηση των προϊόντων. Στη διαδικασία προσαρμογής προϊόντων, οι ιδιοκτήτες των εμπορικών σημάτων συχνά δεν γνωρίζουν πώς να επιλέξουν το πιο οικονομικό, λόγω έλλειψης εμπειρίας. Σήμερα, θα διαδώσω απλά μερικά κοινά λάθη στη διαδικασία προσαρμογής για όλους. Παρακαλώ δώστε προσοχή για να τα αποφύγετε.
Όταν πολλές εταιρείες χρειάζεται να προβάλλουν τα προϊόντα τους στο τερματικό, το πρώτο πράγμα που σκέφτονται είναι τα ράφια οθόνης από σίδερο και ξύλο. Στην πραγματικότητα, κατά την επιλογή υλικών, τα ράφια από χαρτί είναι μικρά και ελαφριά, αποσπώμενα και πτυσσόμενα, και τα μεμονωμένα ράφια οθόνης μπορούν επίσης να συνδυαστούν σε στοίβες. Έχουν πλεονεκτήματα που τα υλικά από σίδερο και ξύλο δεν μπορούν να ταιριάξουν και μπορούν να παρέχουν στους εμπόρους μια ποικιλία δημιουργικών και μοναδικών λύσεων προβολής διαφημιστικών στηριγμάτων, με μεγαλύτερο χώρο δημιουργικής φαντασίας για το εμπορικό σήμα.
Ωστόσο, στη διαδικασία προσαρμογής, λόγω εξατομικευμένου σχεδιασμού και παραγωγής, είναι απαραίτητο να επιλέξετε έναν υπεύθυνο πάροχο υπηρεσιών που επικεντρώνεται στις λεπτομέρειες για να προσαρμόσετε.
Πρώτα απ 'όλα, πρέπει να παρέχουμε βασικές απαιτήσεις (μέγεθος, ποσότητα, εικόνες κ.λπ.) για ράφια από χαρτί, βάσεις οθόνης από χαρτί, χάρτινα κουτιά κ.λπ. σύμφωνα με τα δικά μας προϊόντα. Σχεδιάζουμε και συλλαμβάνουμε λύσεις συσκευασίας με βάση τα δεδομένα του προϊόντος και τις συγκεκριμένες απαιτήσεις που παρέχονται και επανεξετάζουμε και τροποποιούμε πολλαπλές λύσεις επανειλημμένα έως ότου ο ιδιοκτήτης του εμπορικού σήματος είναι ικανοποιημένος.
Η βασική διαδικασία έχει ως εξής:
Ο πελάτης επιλέγει το στυλ → σχεδιάζει μια δομή κατάλληλη για το μέγεθος και το βάρος του προϊόντος → ο πελάτης επιβεβαιώνει το σχέδιο → χρεώνει τέλη απόδειξης, κανονίζει την απόδειξη → επιβεβαιώνει τα δείγματα → υπογράφει συμβόλαια → παράγει χύδην εμπορεύματα.
Πριν από την παραγωγή, όλες οι βάσεις οθόνης παρέχονται πρώτα με αποδόσεις για επιβεβαίωση. Μετά την υπογραφή της σύμβασης αγοράς και πώλησης, η απόδειξη πραγματοποιείται ξανά πριν από την παραγωγή χύδην εμπορευμάτων.
Με ένα τέτοιο σύνολο διαδικασιών, οι δεξιότητες εγγυώνται την αποτελεσματικότητα και αποφεύγουν την εμφάνιση σπατάλης επαναεργασίας που προκαλείται από σφάλματα μετάδοσης πληροφοριών μεταξύ των δύο μερών, κάτι που είναι μια πραγματική κατάσταση win-win.