Οι οθόνες POP από χαρτόνι παρουσιάζουν αποτελεσματικά τα χαρακτηριστικά του προϊόντος μέσω των ακόλουθων μεθόδων, ενσωματώνοντας τα βασικά σημεία σχεδιασμού από τα αποτελέσματα αναζήτησης με τη λογική εμφάνισης:
Η χρήση τρισδιάστατων δομών για να αναδειχθεί η μορφή του προϊόντος αυξάνει την οπτική μνήμη κατά 200% σε σύγκριση με τις έντυπες διαφημίσεις, εστιάζοντας στα περίγραμμα του προϊόντος ή στα σενάρια χρήσης.
Για παράδειγμα, οι οθόνες καλλυντικών συχνά σχεδιάζονται με τριδιάστατες αγκάλες σε σχήμα πέταλου για να τονίσουν τα φυσικά χαρακτηριστικά του προϊόντος.
Ακολουθώντας την αρχή του "λιγότερο είναι περισσότερο", κάθε κάρτα προβολής επισημαίνει μόνο ένα ή δύο βασικά σημεία πώλησης (όπως "οργανικά συστατικά" ή "περιορισμένη έκδοση") για να αποφευχθεί η υπερφόρτωση πληροφοριών.
Οι εικόνες προϊόντων υψηλής ευκρίνειας προσελκύουν την προσοχή στην κύρια οπτική περιοχή (καταλαμβάνουν πάνω από το 60% της οθόνης).
Τα βασικά δεδομένα (όπως το "24ωρο μακροχρόνιο μακιγιάζ") επισημαίνονται με εξαιρετικά μεγάλη γραμματοσειρά στην περιοχή βοηθητικού κειμένου.
Οι πληροφορίες σχετικά με τις τιμές τοποθετούνται στο πλάι ή στο κάτω μέρος, με την αξία του προϊόντος να μεταφέρεται κυρίως μέσω του σχεδιασμού και του χρώματος.
Σχεδιάστε σενάρια αφηγήσεων με βάση τον τόνο του προϊόντος (π.χ. εξοπλισμός κατασκήνωσης σε συνδυασμό με ένα χάρτινο φόντο δέντρου) για την ενίσχυση της συναισθηματικής σύνδεσης.
Προσθέστε διαδραστικά στοιχεία όπως αναδιπλώσιμες ετικέτες και τράβηξε έξω δείγματα καρτών για να επεκτείνει τη διατήρηση των πελατών.
Χρησιμοποιήστε ένα χρωματικό σχήμα συμβατό με το ράφι, δημιουργώντας παράλληλα οπτική αντίθεση μέσω μοναδικών δομών.
Να δημιουργήσει μια σειρά από ράφια προβολής σε δημοφιλείς περιοχές του εμπορικού κέντρου για να δημιουργήσει μια μάρκα οπτική μήτρα.