Η καρτόνι είναι μια κοινή μορφή διαφήμισης σημείων πώλησης (POP), που χρησιμοποιείται κυρίως για την εμφάνιση προϊόντων και την προώθηση σε καταστήματα λιανικής πώλησης.
Επικαιροποίηση προϊόντων
Επικέντρωση της προσοχής των πελατών μέσω τρισδιάστατου σχεδιασμού, βελτίωση της ορατότητας του προϊόντος στο ράφι
Μπορεί να ενισχυθεί με φωτισμό ή ειδικό στυλ για την ενίσχυση της οπτικής επίδρασης
Επικοινωνία διαφημιστικών πληροφοριών
Εμφάνιση με σαφήνεια βασικών προωθητικών πληροφοριών, όπως εκπτώσεις και κανόνες εκδηλώσεων
Γρήγορη μεταφορά των σημείων πώλησης του προϊόντος μέσω συνδυασμού γραφικών και κειμένου
Βελτιστοποίηση του περιβάλλοντος πωλήσεων
Απομάκρυνση της μονοτονίας των παραδοσιακών προγραμμάτων προβολής και δημιουργία εμπειρίας ψώνιας
Επιτρέποντας στους συνεργάτες του καταστήματος να παρουσιάζουν και να παρουσιάζουν προϊόντα με πιο διαισθητικό τρόπο
Δημιουργία εικόνας εμπορικού σήματος
Ένα ενιαίο στυλ σχεδιασμού ενισχύει την αναγνώριση της μάρκας
Τα φιλικά προς το περιβάλλον υλικά χαρτιού ανταποκρίνονται στις ανησυχίες των σύγχρονων καταναλωτών για τη βιωσιμότητα
Συνήθως κατασκευάζονται από ελαφριά υλικά, όπως κυματοειδές χαρτόνι, οι οθόνες αυτές είναι οικονομικά αποδοτικές και φορητές, καθιστώντας τους κατάλληλους για βραχυπρόθεσμες προωθητικές ενέργειες ή εποχιακές κυκλοφορίες προϊόντων.