logo
Πληροφορίες ειδήσεων
Σπίτι / Ειδήσεις /

Εταιρικά Νέα Σχετικά με Ο ρόλος της οθόνης από χαρτόνι POP ως διαφήμισης σημείων πώλησης

Ο ρόλος της οθόνης από χαρτόνι POP ως διαφήμισης σημείων πώλησης

2025-07-31

Ως βασική πλατφόρμα διαφήμισης σημείων πώλησης (POP), οι οθόνες από χαρτόνι POP εξυπηρετούν κυρίως τις ακόλουθες λειτουργίες:

1Αμέσως προαγωγή.

Ενθαρρύνετε τις Αυθόρμητες Αγορές

Χρησιμοποιώντας τρισδιάστατο σχεδιασμό και ελκυστική τιμολόγηση, ενεργοποιούν άμεσα τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, καθιστώντας τους ιδιαίτερα κατάλληλους για προώθηση νέων προϊόντων και πωλήσεις περιορισμένου χρόνου.

Παραδείγματος χάριν: Η αμερικανική έρευνα δείχνει ότι οι επιστημονικές εφαρμογές μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις ενός προϊόντος κατά 50% -300%

Αποτελεσματική επικοινωνία πληροφοριών

Χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό γραφικών και κειμένου για την ταχεία εμφάνιση σημείων πώλησης προϊόντων και πληροφοριών έκπτωσης, συμπληρώνουν την έλλειψη εξηγήσεων του προσωπικού του καταστήματος.

2. Βελτιστοποίηση της εμπειρίας του τελικού χρήστη

Δημιουργήστε μια Διαστημική Ατμόσφαιρα

Χρησιμοποιήστε έντονα χρώματα και δημιουργικά σχέδια (όπως σχέδια με θέμα τις γιορτές) για να ενεργοποιήσετε το κατάστημα και να δημιουργήσετε ένα εντυπωσιακό περιβάλλον αγορών.

Αναβάθμιση δυναμικής οθόνης

Να αντιμετωπισθεί η ομοιογένεια των παραδοσιακών ράφων με ευέλικτη ρύθμιση των γωνιών εμφάνισης των προϊόντων μέσω κινητών δομών.

3. Επέκταση της αξίας της μάρκας

Ενισχύστε την εικόνα της μάρκας

Η χρήση ενός ενιαίου σχεδιασμού VI (εταιρικό λογότυπο, τυποποιημένα χρώματα κλπ.) ενισχύει την αναγνώριση της μάρκας, ενώ ταυτόχρονα μεταδίδει μια φιλική προς το περιβάλλον προσέγγιση.

Σιωπηλός πωλητής

Παρέχετε συνεχώς πληροφορίες για το προϊόν κατά τις ώρες των αγορών χωρίς επιτήρηση, μειώνοντας το κόστος εργασίας.

IV. Πλεονεκτήματα για το περιβάλλον και το κόστος

Χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά όπως το κυματοειδές χαρτί, εξισορροπεί την αντοχή (έως 120 kg) με φιλικότητα προς το περιβάλλον.

Ο ελαφρύς σχεδιασμός μειώνει το κόστος logistics κατά περισσότερο από 60% και υποστηρίζει την επαναχρησιμοποίηση.

(Σημείωση: Ο ειδικός σχεδιασμός πρέπει να ενσωματωθεί στο μοντέλο AIDA της ψυχολογίας των καταναλωτών - Προσοχή, ενδιαφέρον, επιθυμία, δράση)